marți, 22 septembrie 2009
"Striga lumea-n gura mare...
Criza nu e de vanzare..
Ea este de cand pamantul..
Ca in buzunare vantul
Daca crezi k esti in criza....
Si esti suparat tot anul..
Baga degetele-n priza..
Si-o sa vezi cum creste banul
Asa ca dragii mei romani...
A mai ramas decat un singur scop
Sa fim cu totii mari jupani..
Iar crizei sa ii punem DOP
K asa e viata pe la noi...
Plina de miere si laptic
Nu stiu cum o vedeti si voi..
Dar eu ma uit,nu vad NIMIC...
Asa cum fac si altii..
Nu am timp sa ma distrez..
Si nici sa-mi fac relatii.
Pentru ca stau si ma gandesc
De ce tara-i plina d hoti..
Sa muncesc pe coate si sa trudesc
Pentru ce...pentru niste idioti ?
Ca vezi doamne nu au bani ca sa traiasca..
Sunt doar shulfe, in fond ii doare-n basca
Si aqm iti pui o mica mare intrebare...
Merita sa lupti pentru tara asta oare?
Ca sunt atatia plin de nevoi...
Nu stiu ce simtiti aqm si voi..
Dar mie-mi vine sa plec haiduc..
Din tara asta kt mai rpd sa fug..
Pentru ca nu am nici un viitor..
Si e o intrebare pentru acest popor
Care si el si-o pune in fiecare zi..
Maine ce-om manca,cum vom mai trai..
Intrebari la care nimeni nu are raspuns..
Doar ei stiu dar tin in secret ascuns
Insa nu au nici un interes...
Nici macar unui batran sa-i ia un fes
Cand vine iarna cu ingheturi..
Nu-i intereseaza,nu au greturi
Cand vezi k nu au ce pune pe masa..
Nu mai vorbesti de carne..lasa
Macar acolo un dumicat de paine
Ca sa ii sature macar de zi pe maine maine
Pentru ca din nou a 2a zi
Ei din nou se vor gandi...
Iar ciclul se reia in fiecare zi..
La fiecare om, zi dupa zi..."

Bune sau rele versurile nu stiu sa zic, doar ca dor , dor pentru ca sunt spuse de un tanar un prieten drag mie , un tanar care nu are voie sa isi incrunte fruntea sa plece capul si sa arunce armele , sunt de un miliard de ori mai trist in suflet decit eram ieri si miine posibil sa se dubleze numarul , am ajuns la paroxism si tot nu cred ca e indeajuns de jos .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga