luni, 16 noiembrie 2009
pui mei stau si cetesc niste blogguri de curve , curve patimase de felul lor mai sugatoare sau mai nesugatoare dar toate de acelasi iz pervers , parca vad o droie de onanisti ce stau la coada pentru urmatorul post in care mai feleaza o scula obosita de mosneag care plateste greu , va zic eu fetele mele va-ti saturat de pula ieftina asa cum sa saturat romanu saracu de stat la coada si mancat paine mucegaita de hypermarket. hai sictir panaramelor , sunt satul si de voi ....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga