sâmbătă, 24 octombrie 2009
data stelara 2009 toamna mai avem 3 ani si ne ducem pe pula asa zic uni , parerea mea e ca ne ducem pe pizda dar ma rog , acelasi cacat aceiasi oameni , mie sictir pana si de mine , se aud manele intr-o departare , gandesc ca r fi un lucru de bun simt sa-mi suga vreju care nu se scoala , da aia care asculta ce credeai ca sunt gay ???

la tv acelasi is de slobozeala ieftina cu toate ca ieri am prin un nene care o zicea pe bune de imi venea sa iau o oala si sa bat in ea ca la meciurile cind steaua castiga .....

vremuri vremuri , futui melancolia masii , am campari sper sa supar criza si o pipa buna , tutunu ii zice cellini forte nu ca ar conta dar tot incerc sa inlatur efectele mintale ale crizei cu bauturi fine si gratare pe masura am uitat si o ciorba de burta de 20 de litri de sa mancat o saptamana dar tot nu-mi iese , asta e noroc ca melancolia ramane ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga