joi, 22 octombrie 2009
toti ne intrebam de ce ne merge asa , pai cum altfel sa ne mearga zic eu , nu vezi ca in fiecare dintre noi traieste o fiinta miticca numita taran , nu te uiti ca inca avem pamant sub degete ?? ma faci sa rad la moaca ta incruntata ca te-am facut taran ha ha pai e adevaru neica , pacat ca acest cuvant taran a ajuns sa semnifice alceva pacat imi vine sa plang fierea mie stoarsa ficatu bolnav iar tu tot urat te uiti la mine pentru ca taranul din tine tot a bere si mici miroare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga