miercuri, 14 aprilie 2010

ne place atat de mult sa ne ascundem , sa nu vrem sa v edem realitatea sa traim in ireal , fiecare minut din viata stam cu valu pe ochi , sufar , bunicul meu se stinge putin cate putin , chinurile lui nasc o durere sinistra in sufletul meu o durere amestecata de dorinta de mascare de invaluire a realului , o mintzire constanta si perpetua a propriei constiinte.

sper sa mor deodata sa crap pur si simplu , o explozie e fermecatoare , te trimite in nirvana instantaneu precum o teleportare,  te dezbraca de substanta si iti dezgoleste spiritul , iti lasa sublimul la vedere .

realizez ca durerea e o zi ca oricare alta , o zi la fel de lunga ca si precedenta si la fel de apasatoare ....


poate ca ar trebui sa murim departe de ceilalti , poate ca ar trebui sa ne ascundem in sublimul moment , nu are farmec sa ii chinui pe cei din jur , nu stiu poate ca ar trebui multe si totusi putine , oricum raman neputincios in fata durerii , in fata vietii si in fata mortii.


precum o revelatie moarte ne face pana la urma cu totii egali , asa ca tovarasi tot comunismul ne asteapta

succes si moarte usoara


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga