marți, 11 mai 2010

ma simt ca un castravete in fata pizdei , intr-o vesnica intrebare daca o dau sau  iau , sistemul imi zice ca o iau , mie imi trece prin cap ca o dau , si in tot acest dute vino constat candoarea cu care statul ne introduce usor si ne scoate doar cat sa luam aer.

tot timpul ma simt strans , ma gandesc ca orgasmul e pe cale sa vina , dar de fiecare data intarzie....


statul e precum o femeie virgina in fata unui castravete feliat , ar vrea dar nu poate si ar poate dar nu vrea , sa-mi slobozesc samburii nenica si nu alta ......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga