vineri, 30 iulie 2010

gata ma reusit dupa multa vreme sa ma spal la creier sa imi depasesc conditia morala, ma simt ca si cum stau intro slobozeala continua si infinita ,imi este atat de rece totul incat simt ca plutesc peste tot ce ma imprejoara , se pare ca viata e cu mult mai pretioasa decat o vedem noi doar ca trebuie sa trecem prin cele mai mari incercari pentru a afla asta , poate ca e mai bine asa , poate ca doar asa putem evolua putem merge mai departe .

asa ca parerea mea copii , slobozitiva si ajungeti in nirvana doar ca e un neajuns , nu va ganditi la prostii, facetio moral cocosatilor si imi veti multumi , succes.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga