luni, 3 august 2009
jos cu gaborii care au pistol si 4 clase jos .auzi la omorat pala de scapase degetu pe volum .oare ciar asa de rau am ajuns .adica ala asculta maneaua asta e clar ca doar nu asculta raimstaine si asta pac pac care este . e din ce in ce mai greu neuroni mei nu vor sa accepte asa ceva adica azi puteam sa o mierlesc pentru simplu fapt ca foloseam cei 200 w RMS din masina iar parazitu isi scotea si isi baga incercand sa dea o lectie de cultura creierului meu si nepasatorului care la auzul cuvantului PULA ar fi tresarit si mar fi denumit intrun gind mitocan de sosea dar de ce ce pula este un oras prin europa care e problema vorba aceea ma gindesc cum a sunat dupa cel deal doilea razboi mondial la radio la stiri evident " pula a fost slobozita de tirania germana" adica astia ori erau onanisti ori ajutau la inmultirea speciei umane. deci revenind vomit inca odata verde sunt rosu la fata venele imi sunt unflate umflate iar stomacu mi se schinghiuieste zvarcolinduse ginduri rosii negre si verzi imi trec prin sira spinarii stau si ma gindesc daca dupa ce vomit ma duc la buda asa nu se mai poate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga