luni, 10 august 2009
de ceva vreme miroase peste tot a branza de oaie si a cap de oaie de peste tot pe la magazine pe la administratii financiare pe la institutii de stat cum vrei sa faci ceva miroase a oaie , nu sunt rasist dar miroase chiar eu prepar in foarte multe feluri oaia la cuptor la oala la capac deci chiar in foarte multe felori dar mirosul de peste tot e atat de accentuat incat mi sa aplecat plus ca toate oile aste vin in turma si ocupa toata pajistea nu doar un locsor pana si in futbool dar aici inteleg oaie iarba este o constanta intre termeni , dar totusi ce ne facem cu mirosul , unul rau cu mustata mica care era tasu si respira evident greu a gasit o solutie dar totusi ciar trebie pusa la afumat ca sa nu mai miroasa . de multe ori stau si ma gandesc daca putoarea asta nu strica reteta romaneasca veritabila , nu distruge spiritul retetei romanesti , chiar stau si ma intreb de ce miroase asa de tare . unii zic ca trebuie lasata oaia la fezandat oare de la asta miroase ....puturoasa treaba sper sa dea strechea in oi

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga