luni, 3 august 2009



da subiect controversat inca de copil imi doream asa ceva dar nefiind cind eram copil so ivit ocazia mai incoace la batranete deci cum vazui ca se infaptuieste zisesi sa merg si eu degraba.zis si facut ma sui in caleasca si ma dusei la liberty .
frumos organizare buna muzica buna popor de ciocolata la ora unu tot poporu era pulberica de fapt era berica ce sa mai . acuma treaba de cioco este ca multi vitezi se arata dupa parada cum ca a intrat puradei nemajori cum ca berea era calda cum ca corsten corsen sau cum buliga lo chema pe ala a cantat nasol ca porumbu a fost rece si ca nu sa dat mai multe tigari moca
acuma sa fim seriosi pai dai tu porumb fiert la liberty asta da treaba

oricum nota 10 pentru barbulerescu ca a mixat pe ce le place romanilor MJ dumnezeu sal odihneasca ca pana acuma nu cred ca a facuto si parazitii cu melodia aia cu 002 002 a si aia cu "zi pu lala zi pu lalalala "

da si uite asa am mai vomitat una veche da buna , asta o tineam mai jos si e deja clocita un pic

da hai sa ai pofta mai adanc un pic sa gadili omuletu si cu doua degete ca nu are efect altfel

PS astia de sus au stricat leam pus poza sai vada lumia

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga