miercuri, 20 ianuarie 2010
acum ceva vreme la insistentele subtile, sau mai putin, cu toate ca personajul imi provoaca greata de cele ai multe ori, nu datorita felului de a fi sau a ceea ce scoate pe guritza ci datorita meschinului ce zace ascuns in spatele scenei , cred ca esti curios despre cine vorbesc , da ai ghicit, mircea badea , despre el zic , multi ca vai ce poet ce comentator ce entertainer, pai mei mie nu mi se pare decat un balci ieftin o semivoma cu iz de mustar stricat, analogia gramezii de cacat o pot face si eu pot spune chiar cu precizie din ce parte bate musca.
sunt satul de toti si toate panaramele de oameni care incearca sa isi impuna gandirea asa zis avangardista legat de tot ceea ce ii inconjoara , mentalitate de gainar pe care am intilnit-o si la cei mai mici fiind binenteles copiata , chiar acum ceva zile dadui de o duduie la pubertate ce isi etala desteptaciunea stil bade-o si imi tinea lectii de filosofie ieftina , pai sa inteleg ca nu realizeaza ca pula mea stie mai multa carte decat are ea neuroni in capsorul ala mic si prostanac. fui sai fut de cultura.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga