duminică, 31 ianuarie 2010
eu respect tot ceea ce este in jurul meu , cred in orice om fie ca este rau sau bun , cred ca poate deveni mai bun , cred ca se poate autodepasi , cred ca se poate intelege pe el , dar totusi sunt credintele mele nu si a celor care se cred musulmani sau de alte religii care vietuiesc pe aici , dovada faptului ca nu au respect pentru nimic , tin sa transmit celor catorva cre vor citi odata pagina asta " sunte-ti ipocriti si voi si tot neamul vostru de putze taiate"

sa crape mamaliga in voi de domuzi spurcati

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga