miercuri, 20 ianuarie 2010
nu am nimic cu datu la lopata , e o munca ce inobileaza, ce face muschiu gros si chef de futut, apreciind faptul ca mutatul lucrurilor cu lopata e esential pentru o viata buna in cuplu , chiar si la femei face bine , ridica libidoul si cheful de hartza , dar nu despre asta e vorba ci despre faptul ca am lopatat doua zile la zapada sa scot masina si sa o parchez si de fiecare data un cacat de om de fiecare data altul se gasea sa parcheze in locul fara nameti si cu verdeata, pai pula mea zic eu asta e, am bagat si acum e altu , nu ma supara,dar date in mortii mati de bulangiu pervers mancator de catat si futut in cur de marlan pervers, nu poti in mortii matii de cocalar basinos sa pui mana pe lopata, fututi sati fut de obosit si sa mai muti un namete sau sa faci curat in fata scarii unde locuiesti ca nu e cocina si nici cuibar ca altfel statea nevastata pe oole mele, fututi sati fut de neam prost care te-ai invatat sa faca altu munca in locul tau de labagiu , nici macar un glont in cap nu meriti.
zilele astea am tot mers prin oras cu masina cu toate ca a nins si cu treaba si hai hui sau la recuperat de neveste sau rude de grade inalte si ma-m saturat de ceea ce vad ora de ora , nu pot intelege romanu asta nesimtit .ieri de exemplu o coada de 10 masini si unu blocat , irevocabil cei 10 erau blocati , nici unul nu sa dat jos ca sa il impinga sa elibereze soseaua nici unul , mam dus eu si l-am inpins singur pe ala cu taxiu bagasiar vreju`n gat toti poponarii care stateau la cald si se uitau .
sa va dau la muie la toti cei ce stau si se uita ca vacile la gostat : MUIE COCALARILOR SUNTETI SCURSURA SOCIETATII PLEAVA NEGHINA sunte-ti VERIGA SLABA PLECATI IN PULA MEA DE AICI DE MITOCANI

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga