luni, 11 ianuarie 2010


la multi ani si voua cocalarilor de ma cititi si credeti ca ma intelegeti intrucatva,pai voi credeti ca daca respiram oxigen impreuna din imensa asta ghena ne face intrucatva fratii ?? ... poate ca cine stie ne-o face.

ce sa zic am trecut in noul an moca , ceea ce inseamna ca azi e anul moca , moca la tot ce ne dorim , sa va fie de bine si vou in noul an poate ne mai rotunjim in obraji cu moca....
da nu ma intelegi , nici nu vreau mam saturat sa dau explicatii la toti furtunarii si toate gaurile din jurul meu cum ca am intrat in noul an moca exact asa cum se aude M O C A poate ca exista si un dumnezeu de si-a adus aminte de mine , asta dupa ce am pierdut o afacere , am trmis oameni acasa , am murit de foame , m-am reprofilat mi-am omorat pisica si catelul, nici sobolanu nu cred ca scapa il duc la marlit la pisica .....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga