joi, 28 ianuarie 2010
Pai oameni seriosi suntem noi , adica dupa ce rahatul nostru de sistem privat datator de mancare la milioane a fost ingenuchiar si muit din picioare ca o curva de centura boc pune tunurile pe bugetari , pai tunuri sa puna , adica eu iau muie si ei cu tunurile , cum vine asta , pai sa puna pulili pe ei , sai sfredeleasca sai jupoaie sa le puna forfetare, fara numar fara numar luate cate n ca la matematica , pai cei asta monser , eu cu curu spart si ei la caldurica , pai daca fac o ecuatie simpla zic asa , eu cu curu spart , ei cu gura plina, sictir boc, sictir


PS: Mi-am adus aminte , atarnamias chilotii de formetaru matii in cimitir pogeo si taramias impozitele pe ochi tai negriciosi

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vomitarium

Vomitarium
sau locul unde deversam ca sa mai facem loc

sa Te INTELEGEM

as vrea sa te inteleg ca sa schimb ceva la tine , la naravul tau fanariot si meschin ce murdareste sufletul tarii asteia la care tin

Persoane neinteresante

manole.... eu sunt

Fotografia mea
Mazar`land, Zona aia dintre unguri rusi si turci, Romania
cine sunt eu ? unu care nici macar nu a reusit pana acuma sa se inteleaga